Ahlanwahsahlan.............

"Rahsia Dihati Tiada Siapa Yang Tahu"

Monday, January 31, 2011

Bd Monday Morning....

Salam....ari ni kan aku lewat bagun lah....pukul 9.15 baru terjaga dari tidur. mungkin letih sangat sebab dah beberapa minggu asyik keja je or lena kerana hujan lebat yang tak henti2 yang membuatkan aku lena didalam comforter.....heheehehehe....apa-apa pun wat big bos...sori ye......

Semalam tiba-tiba pula rindu kat arwah mak aku....aku rindu nak dengar suaranya....setiap kali perasaan rindu itu hadir, tanpa sedar airmata aku akan mengalir....bila aku ada masalah aku akan ingat arwah sebab aku selalu bercerita pasal masalah aku ngan dia dan dia akan dengar dan akan beri nasihat....selalunya dia akan biarkan aku buat keputusan dan dia cuma beri panduan sahaja.....sesungghnya aku rindu akan saat-saat tersebut....walaupun adik beradik lain ada tapi tetap tidak sama dengan kasih sayang seorang ibu....kepada kawan-kawan diluar sana....sayangi lah ibu anda dan cubalah luangkan masa dan perhatian kepada mereka kerana jika mereka dah tiada apa yang boleh kita laukankan kecuali sedekahkan Al-Fatihah.....


No comments: